26 Mayıs 2011 Perşembe

Yaz geldi !

Eveeet sonunda yaz geldi. Gerçekten geldi. Artık o bitmek bilmeyen yağmurlar geride kaldı. Her sene nisan sonunda geldiğini hissettiren yaz, bu sene mayıs sonunda kendini gösterdi. Çok soğuk geçen kıştan sonra yazı gerçekten özlemişim. Kalın kazaklara, paltolara ceketlere hatta ve hatta şemsiyelere elvedaaa! Yaz havası o sıcaklık insanı zaman zaman mayıştırsada aynı zamanda çok mutlu ediyor. Yaz aslında deniz,güneş,tatil 3lemesinin yanında artık ders ve sınavların da geride kaldığının da müjdesini veriyor bize. Yazın benim için ne ifade ettiğine gelirsek eğer kesinlikle Bodrum diyebilirim. 'HBC' olarak adlandırdığımız açılımı Hekimköy Beach Club olan, bizim Bodrum Türkbükündeki sitesimizin plajının ismi oluyor bu. Bu isimden çok bu yer benim için çok özel bi yere sahip.Son 3senedir ben ve en yakın arkadaşlarım yaz tatilimizin büyük bir kısmını bu yerde yani Bodrumda geçiriyoruz. Saymakla bitiremiyeceğim kadar çok anıya bizim Bodrumdaki küçük, benim kutu olarak nitelendirdiğim evimiz şahit oldu. Annemlerin ilk satın alacakları zaman çok da istekli olmadığımı gördüklerinde daha küçüksün ileride iyi ki de almışsınz diyeceksin dedikleri günü dün gibi hatırlıyorum. Eveet iyi ki de almışlar. Her sene hatta kışın bu dönemin gelmesini iple çekiyoruz. Her gününde hatta her anında ayrı bir anımız olan bu Bodrum tatillerinin bi yerisine ise 1aycık kadar kaldı. Oley! Bu tatiller hiç bitmesin istiyorum. Bodrumda olmak zaten güzel bir şeyken en yakın arkadaşlarımla orada olmak beraber kalmak her şeyi beraber yaşamak hatta birçok şeyi orada beraber öğrenmek,doyasıya eğlenmek,gülmek,ağlamak,saçmalamak çok çok daha güzel.Bunun yanında güneşlenmeyi ve kapkara olmayı da özlemedim değil :) Bekle Bodrum biz geliyoruuuz ! 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder