28 Nisan 2011 Perşembe

Aşka Şeytan Karışır





  Hande Altaylı'nın Maraz adlı kitabını okuduktan sonra arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine Aşka Şeytan Karışır adlı kitabını da aldım. İyiki de almışım Maraz kadar beğendiğim bu kitabı da bir günde hatta bikaç saatte okuyup bitirdim.Hemen hemen iki kitabında teması aynı sayılır. Yani yine bir kadın bir erkek yani aşk,aldatılma ve ihanet üzerine gelişen olaylar zinciri. Kadının yaşadığı saf duygular,bunalımı,acıları ve çaresizde karşısındakine yeniden güvenmesi veee bunun sonucunda yine boşa aldanışlar.


Kitap kısa olmasının yanında dilinin sadeliğiylede hemen okunuyor.Aşka Şeytan Karışır, günümüzde kadınların en sık yaşadığı duyguları ve hemen hemen nerdeyse üç kadından birinin karşılaştığı durumları ele alırken, bir yandan bende bunu yaşamıştım ya da bende tam bunu hissettim dedirtip bir yandan da yaşamayanlar için benim başıma gelse napardım sorusunu sormaya bizleri itiyor. Hande Altaylı tüm bu duygu ve düşünceleri kitaptaki Aslı karakteriyle bize göstermeye çalışıyor. Bu kitabı okumanızı tavsiye ediyorum eminim sizde kendi içinizde Aslı'nın yaşadığına benzer şeyler bulacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder